28 Eylül 2009 Pazartesi

Paylaşmak ne güzel......




2 yorum:

  1. merhabalar selma hn, faaliyetlerinizi ilgiyle takip ediyorum. Bugün de geldim iki üç defa karşılaşamadık. Ama diğer öğretmenlerimizden sudenin okula alışma sürecinin takibini alabildim. Tabi bir anne olarak gitmek istemeyip ağlamasını kendini yıpratmasını istemiyorum. Ama bu durumun geçici olduğunu ve onun gelişimi için bu süreçlerin yaşanmak zorunda olduğunu ve en sağlıklı şekilde atlatacağımızı da biliyorum. İnanın okulda yaptıklarını o kadar iştahla anlatıyor ki, gören de okula ağlayarak başkasının gittiğini zanneder. Yeme konusunda biraz isteksiz olduğunu kendisi de diğer öğretmenlerimiz de söyledi zaten. Biraz yemek seçer, ama bunu sizlerin de gayreti ile aşacağımıza inanıyorum. sınıf için etkinliklerinize katılımı nedir? Bir süre, yani ortamın güvenli olduğuna ikna olana kadar izlemeye alır kendini ama arkasından rahatlığını hissettirir.Benden bir beklentiniz yada tavsiyeniz olursa işbirliği için herzaman yanınızdayım. Tekrar görüşürüz. sudenin annesi...

    YanıtlaSil
  2. Reyhan hanım, sıonıf içinde sude ile bir proplem yaşamıyorum. İki gündür daha uyumlu arkadaşlarınla. grup oyunlarına katılıyor zevk aldıgını gözlemliyorum.Yemekte her yemeği yemek istemiyoor fakat iki gündür onu daha çok motife edeiyorum az daolsa yemeklerimizi yemeye başladı.Kazanacağımıza inanıyorum.Özellikle çorbalarımızı beyendi.Etkinliklerimizde sıkılmıyor ve dikkatini topluyor.Elbecerisinde zorlanmıyorum. selma arman

    YanıtlaSil